אפל, FBI והקשר היהודי
מסתבר שישנם פושעים וטרוריסטים אשר עושים שימוש במכשירי הסלולאר של אפל. ה- FBI נתקל בבעיה כאשר הוא מבקש להתחקות אחר החומר שנמצא במכשירים אלו, משום שתוכנת ההפעלה של אפל נועלת את המכשיר או מוחקת את תוכנו לאחר 10 ניסיונות שגויים להקשת קוד הכניסה. אפל מסרבת מרצונה לסייע ל- FBI לפרוץ למכשירים בטענה לפגיעה בפרטיות ומתוך […]